Uit de bakkerijsector kwam de vraag om producten te ontwikkelen die bakkers op hun eigen manier kunnen afwerken. Daaruit groeide het idee om het merk ‘Didess for Bakeries’ op te starten.
Splinternieuwe Website - Verfrissende Brochure - Stijlvol Nieuw Logo. Ontdek het hier!
Het ontwikkelingsproject tussen Migino, Ranobo en Didess met als doel de consumptie van noten in België te vergroten door in te zetten op innovatieve productontwikkeling en rekening houdend met ‘zero-waste’.
Tijdens het event van Culinary Innovators van Gault&Millau konden we de award van 'Food Product 2022' in de wacht slepen.
Onze zwarte en transparante boxen zijn vanaf nu van 100% gerecycleerde plastiek én zijn bovendien opnieuw recycleerbaar!
Innovatie is een doorslaggevend element bij de wedstrijd 'Gouden Tavola'. Onze crème brûlée krijgt een mooie tweede nominatie in de categorie Foodservice.
Geniet even mee van de leuke sfeer waarin we ons crème brûlée concept hebben voorgesteld.
Wat kijken we er naar uit...eindelijk weer Horeca Expo Gent! Ook Didess is zeker van de partij. Kom naar onze stand in hal 8 kijken, want ons 'BRAND' New concept moet geblust worden.
Op maandag 20/09/21 stonden we met Didess als partner op het Chocolatier én Catering Event van Gault&Millau Belgium in Brussels Expo!